Åska

Min mobil vill inte samarbeta med mig just nu -.-'

Tydligen så har åskan slagit ner i en mast här i närheten så det är nästan ingen täckning och inget internett:'( snyft snyft!

Men men livet går tydligen vidare utan mobil! O_o det insåg jag idag...

Idag: så har vi haft grillfest här på vårt torp:'') det var jättemysigt! Och nu har jag matsvimma för att jag åt för mycket... Typiskt mig^^ men innan vi grillade så har jag klippt gräsmattan, och det här är ingen vanlig gräsmatta... Den är enorm! Så jag har kört åkgräsklippare hela dagen:) det är sjukt roligt ^_^ sen så tog pappa och jag å övningskörde nån mil:) och det var jätteroligt det med:) men jag blir så nojjig när jag kör-.-' det går bättre och bättre iallafall:)

Nu får jag se om jag har nät nog att skicka iväg det här inlägget men vi får hoppas att det fungerar:)

God natt
Elin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ElinTheWildOne

Elin Anna Vilda Persson

RSS 2.0