Os

Ja, deflesta har väl sett på os under de senaste 16 dagarna? Jag har inte gjort det-.-' 
På torpet så fins det ingen tv... Inget internett och nästan ingen täckning. Men det är Faktist ganska skönt att slippa allt ibland, jag hade aldrig klarat mig utan internett, tv, och mina vänner någon längre tid och jag har saknat allt och alla! Men nu när jag är tillbaka i stan så försöker jag att ta igen det^^  idag så gick jag,Ellen, Michel och Carro på utebadet och det var underbart skönt! Carro har varigt i USA!!! Och jag är SÅ AVUNDSJUK!!!! Men hon har köpt skor till mig så nu är jag glad^^ det är ett par knähöga svarta converse och jag älskar dem! Det tog mig en evighet att snöra dem, men nu är det klart så jag springer runt i huset med dem :P så tack såmycket Carro för att du tog dig tid att köpa dem! Jag fick två tröjor också och jag ska ligga upp bilder på allt sen^^den så fick jag en tröja av Michelle också! Oh nu känner jag mig skyldig er någonting också så ni har en väntade överraskning ^^ 
Ämne nu har jag kramp in fingrarna för jag skriver på min iPad, aldrig igen-.-' 
Så vi hörs^_^
Elin 


Kommentarer
Carro

Varsågod^^

2012-08-16 @ 16:07:43
URL: http://atrumrose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ElinTheWildOne

Elin Anna Vilda Persson

RSS 2.0