Jag har tänkt på en sak...

Jo jag tänkte som såhär;
 
Jag har inge som helst aning om vad jag ska skriva, det finns inte dirket någonting intresant i mitt liv just nu...
 
Jag håller på att skriva en "mini" roman som jag kanske skulle kunna lägga upp här om någon skulle vara intreserad av att läsa den?
 
Och jag ska lägga upp bilder :) jag är bara så trött efter jobbet och jag orkar verkligen inte :( men imorgon är min sista dag här och sen är jag FRI!
Äntligen ska jag få sova:)
 
Woopsi det blev ju ett till inlägg.... ^^ men det gör väl inget va?^^
Jag måste lära mig japanska smilysar föresten, de ser så awesom ut   >(' . ')< Fisk
 
jaja hej då på er ^_~
Elin


Kommentarer
Kakmonstret Ellen :D

Jaaa!!!!!
Jag tycker du ska lägga upp din "mini" roman så jag får läsa den, för annars kommer jag våldgästa din dator å läsa den där, så välj själv :D

2012-07-23 @ 21:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ElinTheWildOne

Elin Anna Vilda Persson

RSS 2.0