Nämen Hejsan!

Så du har hittat hit till min lilla blogg! =D
Ja.... vad skriver man egentligen här? äsch strunt samma jag kan sitta här och "babbla" ändå ^.^
 
Anyway!
 
Här på bloggen så kommer jag väll skriva om vad jag har för mig på dagarna och sånt, jag har faktist ingen aning just nu men vi ser ju ^^
 
Och... jag hade gärna lagt upp lite bilder å så men jag är på jobbdatorn så jag har inga :'( men när jag kommer hem ikväll blir det nog en och annan bild =)
 
Om det här nu ska handla om mitt liv så kan vi ju ta upp att jag för tillfället är på Esrange space center och sommarjobbar, jag skriver av en gammal loggbok till datorn och det är Otroligt tråkigt!
Men men, jag jobbar tills på fredag och då börjar sommarlovet! JIPIE! Efter 6 veckors jobb så blir jag äntligen ledig!
Då åker vi ner till Sundsvall och hälsar på släckten =)
Jaja, min rast är slut och jag ska återgå till min loggbok =(
 
Vi ses & hörs
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ElinTheWildOne

Elin Anna Vilda Persson

RSS 2.0